Va fan!




Oh vad arg jag blir på sånt här!
Läste överst på Aftonbladet.se om Fuglesands rymdresa, som kostar minst 34 miljarder och hurivda svenska folkt ställer sig till detta.

När jag rullar ner sidan lite ser jag att 3000 anställda inom vården ska bli arbetslösa.

Visst det är säkert viktiga saker de sysslar med där uppe för alla riksdaler, men borde man inte fokusera på det vi har här, här nere på JORDEN! Nötter!

Nä men om vi skickar upp honom igen, ser det säkerligen kanonbra ut för vårt avlånga land.
Men all den här sjukvårdspersonal som blir tvungna att sjukskriva sig pga det ena med den andra, för det är överbelastning. Förstå, överbelastning blir det när det är alldeles för mycket att göra, men alldeles för lite arbetskraft!

Jag vet att de nissarna som styr & ställer vet om det, men jag tror de är duktiga på att blunda också.
Det man inte vet har man inget ont utav.


Ta tillvara på den utbildade vårdpersonalen vi har istället för att dimpa de i sjön när det krisar.






Nä nu skiter jag i det.
Jag ska äta grönsaker och dippa nu.
Förresten, såg att det nu finns bearneidippa! Örk. Kan det vara något?







Adjöss




Kommentarer
Postat av: Anonym

hallå du fick adressen av Daniel, hoppas allt e bra.

vill du läsa en blogg ti så e adressen arroc.se. kram från Carro avd 4-5

2009-09-06 @ 13:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0