Lille mor






Ska till mamma idag och ha lite myskväll.
Grönsaker/dippa och Överlevarna, det du!
Tror jag åker ner lite tidigare så jag hinner sticka ner i stan och handla en mascara.
Det är ju b ara så jobbigt när den är torr och nästintill slut.
Irritationsmoment man klarar sig utan framför spegeln.



Fick pluggat en hel del igår när Daniel var på jobb.
Det är då jag pluggar som bäst, annars är jag bara så nyfiken på vad han hittar på :)

Samhälle B var lite djupare än jag trott, men det kanske bara är början.
Intressant är det ialla fall.






Jag tänkte ta mig en tur upp till systra min inom det snaraste.
Får bara planera in lite så det finns barnvakt om ifall att Daniel behöver jobba.
Det löser väl sig.
Det blir bara en lugn helg däruppe i sådana fall.
Myspys vid Tunevannet
=)




Nu ska jag gosa med Bastian framför tv:n




Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0