Söndag




Idag blev det en spontantur till Ikea. Det är aldrig fel! Love Ikea...
Det blev en stor mysig vit matta, glas, lampa, växt och lite annat smått plock.
Var inte ute efter något särskilt faktiskt, denna gång.
=)






Daniel ligger inne hos Bastian och nattar honom, men jag tror nog Bastian nattade pappa istället!




Nu har jag anmält mig till barnloppisen här i Svalöv.
Mestadels för att på vara med på "VIP" morgonen så jag kanske hittar en fin combivagn.
( Ja jag är tidigt ute, jag vet )     =)
Det är verkligen så fräscht och fina saker där uppe, har varit där ett par ggr nu och rekommenderar det.




Sitter och tittar på Ensam mamma söker... Hela ideen med detta program är löjlig men det är samtidigt roligt att titta på. Knasig man är.








Nio tånaglar har man, trevligt ju.
Hur lång tid tar det för en ny att kika fram då?
Fult är det.






Oh så mysigt det ska bli med höst.
Bli inte tosiga på mig, alla blir det när jag säger så...






De sov inte, Bastian kom springades och skulle kissa.









Denna köptes idag, visst blev det fint med min bling-kruka!








Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0