Update




Får väl uppdatera, det var visst ett tag sedan...





Efter jobb i lördags gick jag och tog ett par öl med några vänner i Lund. Jättetrevligt var det!
Kul att hitta på något lite spontant. Blir inte det alltför ofta när man har en liten knatte hemma:)


Lördags förmiddag var jag en sväng på barnloppisen här i Svalöv.
Nu är hela vintergarderoben ordnad  ialla fall. Jag hittade jättemycket fint.
2 set med termobyxor/jacka, gummistövlar, övriga kläder, två vinterjackor och skor.
Jag gillar den loppan, det är så fräscht där!
Allt det som blir över kör de ner till något u-land i lastbilar. Fin tanke tycker jag.
Men där var väldigt många som kom och hämtade tillbaka sina grejor.




Måste ta tag i motionen igen för fasen!
Äta onyttigt och sitta på rumpan är kanske ingen bra kombination. Inte hos denna damen varifall.
En kick i rumpan Christina. Motionsperiodare!




Nu vill jag lägga mig i Daniels armhåla och titta på film. Det är mys det.




(Ska ringa dig någon dag Sara´h, det var kul att träffa dig sist! :) )



Nu har jag betalat in för 12 körlektioner, just shoot!
25 Januari har jag inplanerad UPPKÖRNING.
Tänk lille jag med körkort. Jag har svårt att se mig själv med det.
När jag väl har det kommer jag undra hur jag klarat mig utan det så länge.
=)


Over and..... out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0