Mysigt




Igår var det blåsigt & regnigt, och då såg vi The day after tomorrow
Idag är det megablåsigt och jag tittar på Volcano.
Hur mysigt är det inte med sådana filmer när det är sånt väder!





Vi såg Ronja rövardotter innan, för femtioelfte gången, men som Bastian skrattade åt rumpenissarna!
=)




Nu väntar jag bara på att Daniel ska komma hem och gosa med mig till ovädret!






Lite gamla bilder jag såg på vår externa hårddisk. Roligt :)

















Tänk att jag fått en så underbar liten pojke. Jisses!
Jag har ju haft hjälp på vägen av en annan underbar kille.
=)









Just nu!
Jobbigt moment som stör mig, en gatlykta, bakom ett träd som svajar av blåsten. Det blinkar & har sig.
Så det ser ut som någon är utanför fönstret och hoppar!
Kan ni tänka er.









Som alla bloggkändisar måste jag ju också lägga upp en bild, Look of today (gammal bild men ändå)



Bastian tyckte ialla fall jag var rolig.
Jag med.












Nu orkar fröken inte sitta rakt upp mer.


Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0