Mitt mål





Sitter här med tårfyllda ögon och tittar på Extreme homemakeover, det är så sorgligt!
I slutet blir man så glad när de kommer hem.
Tänk om de hade kommit hit och gapat utanför vår dörr. Det hade varit något det...

På tal om det, man kanske skulle få tummarna loss och måla färdigt inne i sovrummet.

Först och främst kommer körkortet. Är inte så värst förmögen så får snåla lite med annat och lägga pengarna på körkortet. Det SKA jag ha, det är verkligen vad jag vill.



Var och körde både igår och idag. I trafiken, med massa andra bilar!!!
Så skoj det var, verkligen jätteroligt.




Bastian fick feber häromdagen och var så hängig och slö, närmare 40 grader.
Men nu är det bättre med honom.
Springer omkring som ingenting, men han får nog vara hemma från dagis imorgon också.



Trött jag är skallen. Måste plugga en del, städa och laga middag.

Tänk om jag hade varit Blondinbella, då kunde jag haft ett hembiträde!
Haha, ironi dock...



 

Vilken liten sötfis va? :)

 

Jag vet en sak som inte du vet. Hihi hoho.

 

 

Nu ska jag göra nytta.

Adios


Kommentarer
Postat av: Ida

vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad? jag vill veta, är de en bulle?

2009-09-16 @ 16:27:37
Postat av: Jay

VAAAAAAAAAAAAAAAAAAD?! Ska fan ta mig ikke dölja något för mig ikke!!

2009-09-16 @ 22:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0