Lille plutten

 

 

 

Har varit inne med Bastian på sjukhuset i Lund,
efter dagis satt han och kliade sig en massa & när jag tittade var han full med
konstiga nässelutslag, rent röd och det såg ¨så hemskt ut.
Han hade ju ganska hög feber häromdagen också så jag ringde sjukvårdsrådgivningen som tyckte vi skulle åka in och kolla upp det. Vilket vi gjorde.
Han har en rejäl infektion i halsen, något virus.
Han var så duktig när läkaren skulle ta halsprov.
Nu ser det mycket bättre ut med utslagen, som tur är.
Lille fisen.




Är så mätt så det känns som jag ska spricka.
Grönsaker och dippa ja, såklart.
=)




Daniel är ute med några kompisar ikväll så jag har myskväll framför dator/tv.
Men känns helt ärligt som att jag kurar mig ner under täcket snart.


Har sökt in till en drös med utbildningar inför våren.
Skrivarutbildning på Fridhems folkhögskola med. Det hade varit såå kul.
Och en massa annat också.





Nu får det vara nock!

Adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0