Icke fint.




Såg nyss Shakiras video till låten Shewolf.
Det ser inte riktigt frisk ut det hon sysslar med, tror det ska kallas dans.
Osymmetriska rörelser med såliteklädersommöjligt.
Kunde ju ialla fall inte sluta titta, kanske det som var tanken...






Jag ska snart in till Landskrona på begraving.


Hade inte så himla nära kontakt med min gammelmormor,
men tanken på att hon inte finns längre och att kommer ligger under jord,
blir jag ganska nedstämd & ledsen över.
Döden påminner.
Sov sött lilla Svea



Frågan just nu är ifall jag kommer i min skjorta. Vill inte skjuta iväg knappar ju.








Igår hade vi jätteskoj. Jisses vilka söta björnungar, jag smällte totalt.
När jag skulle fota dem, skuttade de upp på stängslet, vet inte ifall de var nyfikna eller inte gillade det.
Men Daniel & Rasmus hoppade minsann till
=)

60-års kalas efter det. Och vi var ej hemma förrän efter 21.
Bastian var lagom trött när jag väckte honom 8.15 imorse för att gå till dagis.



Lite bilder från igår...









Förresten, en fågel bajsade Daniel rätt i pannan! Haha






Bye












Kommentarer
Postat av: therese

kanon fina bilder du fått tagit:) trevligt o åka dit där ju:):.hehe kram på er o hoppas ni har de super <3

2009-09-09 @ 16:39:35
URL: http://ellydanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0