Hemma igen.





Då var vi hemma igen ifrån Trelleborg och Bastian mår bättre, min lille plutt.

Mamma blev ganska förvånad när vi kom och överaskade henne i dörröppningen!
Haha!
Det har varit så mysigt att bara vara liksom.
Tror jag gick upp dussin där nere eller så efter allt vi tryckte i oss. Att man aldrig lär sig.
=)



Någon som vet hur man lägger in filmer på denna sidan?
Är inte hallå på det direkt.


Jisses vad seg man kan vara idag då. Behöver röra på mig tror jag!
Ska bege mig upp till solariumet senare tänkte jag.










Ivriga Bastian fick till slut detta! :)







Bye






Kommentarer
Postat av: Anonym

Sär ta bort den bilden eller bara mig.!!!

2009-09-27 @ 00:44:21
Postat av: Anonym

Så skriver man väl inte!

2009-09-27 @ 16:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0