Fokusera Christina








Nu har jag varit och lämnat Bastian på dagis och sitter här för att plugga.
Blev lite distraherad först men nu så!
Sen blir det iväg till skolan för lite Information & layout.



Föräldramöte på dagis ikväll och efter det blir det ut på rask promenad.
Tråkigt att gå själv bara. Jag får prata med mig själv så går det bättre.
=)




Såg en kanonbra film igår.
A beautiful mind, hette den. Med Russel Crow. Oh vad bra den var...


Jag ska ta och köpa mig litta lotter minsann. Och skrapa fram en rejäl bonus till min höga inkomst som student/timanst.
Någon gång måste jag ju ha lite tur i spel ialla fall. tycker man...
Tur i kärlek har jag åtminstone! Det är bättre.






Nä, lite nytta istället kanske.

Auf wiedersehen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0