Spiderkid

 

 

Jisses vad man är svag och lättpåverkad när det kommer till reklamer!
Reklam för choklad, mm så gott det vill jag ha.
Nästa reklam är en snygg smal tjej, oh den kroppen skulle man haft...
And on it goes...
Men det vet ju deras pr-snubbar så.




Känner mig rent mör och krokig efter att ha suttit på en icke-ergonomisk stol i ett par timmar.
Jag förstår inte vad det är för någon nöt som designat, och heller den nöten som handlat in dem till skolstolar!
Ja, det är inte lätt inte...
=)



Lille Bastian tjatar om att hans kompis ska komma.
- S kommer sen mamma, lite stund gör han.
Lille fisen, han blir så arg när jag säger att han inte kommer idag.




På Lördag var det något med Kalvin här i Svalöv som Bastian ska gå på med farmor, kusiner och co.
Lät roligt med lite aktiviteter, men både jag och Daniel jobbar.
Så vi får vara utan Kalvin.




Ny uppgift. Ska summera helheten av vår kära planet. I en uppsats.
Hur jämnställdheten nere i u-länderna påverkar den hållbara utvecklingen, hydrosolidaritet osv.
Det känns svårt att rama in det, annars verkar det roligt!
Säger jag nu...



Ikväll blir det ugnspannkaka med lingonsylt. Hur gott är inte det!
Jag tar rökt kalkon i istället för fläsk och trams.




Planerar att åka upp till systra min om en två veckor ungefär.
Men denna gången åker jag själv.
Tänk vad mycket jag kan plugga på bussresan:)




Nu ska jag lägga mig rak lång i soffan en liten stund innan min tornado kommer och viner förbi och vill mig något. =)










Inte bara mamma som är en linslus, Bastian ville fotas minsann!
=)







Adios

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0