8 år

 

 

Läste på en annan blogg om att kunde minnas exakt vad hon gjorde den dagen. 11 September.
Jag bodde i Höör med pappa då.
Jag minns att jag kom hem från skolan, satt mig på vår blå soffan och tittade på tv:n och de visade samma sak alla kanaler. Usch det var så hemskt! Det är det fortfarnade.

Folk som säger att USA kan gott ha det, det förtjänar de.
Ni är as!
Jag stödjer verkligen inte politiken däröver men inte ska oskyldiga dö för det.



Mina tankar går till de inblandade den hemska dag!
God bless.






Vilken oerhört jobbig spänningshuvudvärk jag har från axlarna & uppåt. Usch...



Daniel jobbar ikväll så jag och Bastian har laddat upp med gottebord.
Ni kan inte gissa vad jag inkluderat där....
Grönsaker med dippa, igen...
=)
Köpte lösgodis till Bastian, men det var ju stenhårt!



Sitta vid datorn lite medans lillfisen leker, sen blir det pyssla.




Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0