Ude po lannet





Greys Anatomy är ju bara så bra! Så himla mysigt på något sätt.
Sitter och halvkikar på gamla repriser...
Medans min käre tornado till son yrar runder inne på sitt rum där alla leksaker heter Ahmed.
Det är mys, att höra hur han leker, en trygg känsla är det.



Det är roligt att det finns så skumma och annorlunda människor lite varstans minsann,
tänk annars vad trist det skulle varit.
På tågstationen var kom en stapplandes ung tjej fram i leopardmönstrade boxertrosor, strumpebandshållare och stay-ups.
Där gick jag och skrattade för mig själv kan ni tro.
Hur FAN kan man ut sådär klädd.
Det må jag säga var toppen av utmanande klädsel Haha! Jesus...
Men som sagt, det förgyllde min annanrs tråkiga tillvaro i väntan på tåget.


Och en Alumna-tidningsförsäljare med sina kläder från "nittonhundrafrösihjäl" och inte tycker jag hon hade någon särskild befogenhet att kommentera mig inte! :) hånade mig när jag gick förbi,
- Oh  I´m soo famous, sa hon om mig!
Hahaha. Det var det jäkligaste.
Ska inte köpa någon tidning av henne inte. Hm!





Lite halvtradig arbetsmiljö på jobb idag i form av konstant ringande.
Men gud så skönt det är att komma in och jobba, blanda lite och få omväxling.
Skrammelbyssan gillar det med!
=)



Nu river han rummet låter det som...
Vi struntar i det nu.










Jag älskar denna bilden på min snutt!





Måste bara skriva en rolig sak.
Bastian sa innan,
- Mamma jag har större snopp än ...
- Ehm ja men Bastian det är för du är äldre än honom. När du blir äldre växer ju den också.
- Ja som pappas

Hahaha.




Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0