Tjoohej



Good morning...











Jag följer inte Idol längre,
men såg det igårkväll hos mamma.
Gud så bra Reza & Erik var.
Jag hejar på dem.
Definitivt inte Rabih.
Men vilket frieri dock. Jag hade nog svimmat om det hae varit jag.
Lite tårfyllda i ögonen blev vi allt.

Själv hade jag nog föredragit något mer
personligt frieri. *Blink blink Daniel*
Hehe nä nu bara skojar jag här...


Bastian sitter som en magnet framför Cartoon network.
Vi har ju inte de barnkanalerna hemma.


Vid fem imorse vaknade jag av att han hade
tänt lampan och satt & lekte med pengar!
Han somnade ganska snabbt igen... Som tur var...
Jag fick väcka honom runt 9.30 vilket inte var så uppskattat.




Idag blir det nog en runda ner i stan och ner i stadsparken.
Mysmys.


Otäck dröm inatt igen.
Jag blev rånad och nära att de stack ner mig med kniv.
Usch!
Jag var så arg när jag vaknade.
Så påverkad man blir av sina drömmar.
Märkligt



Bye


Kommentarer
Postat av: Mia

Jo men visst e hon de fniss



Tack:D

2009-10-31 @ 14:43:40
URL: http://miasradqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0