Rosa





Verkar vara riktigt ruggväder idag.
Har inte tagit mig utanför dörrarna än förstås.
Snart ska jag iväg och ta en fika med en kompis
och handla hem något mummsigt till idag.

Daniels mamma och hennes pojkvän har varit här och hjälpt till
med massa grejor som skulle till tippen.
Nu är balkongen minsann tom!
Det ska bli nytt och fint fär ute.



Graviditetsillamående är inte roligt.
Får försöka äta lite.
Inte likt mig att inte ha aptit inte :)

Jag vill ha en liten putmage nu ju.
Annan än den jag redan har då hehe.




Vad roligt att jag fått så många kommentarer för min nya frisyr.
Jag var lite så att det skulle vara motsatta reaktioner.








En stensoffa med en fungerande tv framför.
Fräsigt!





Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0