"Kvinnovärk" var två sträck på testet!





Vi är så glada här hemma!
Är så glad över hur glad Daniel är. Vad det lät roligt.
Jag kan inte sluta le.
Tänk att jag har en liten liten bebbe i min mage.
Batman bebis. Är vad Bastian tycker han/hon skall heta.
Det blir det nog allt inte! :)
Han tycker det ska bli skoj att bli storebror, han verkar förstå det hela bättre än jag trott.
Vi får inte busa eller kramas för hårt,
vi måste vara försiktiga med bebisen säger han!



Dagarna innan den återkommande trevliga kvinnoperioden i månaden
brukar jag känna lite värk och småirriterad.
Jag kände ändå att kanske var det något annat.
Eftersom jag tänkte ta en drink på kvällen tänkte jag att jag tog ett grav.test.
Det var ju bra det!

Nu ska man ta sig ner till mödra för att skriva in sig och sådant.
Jag minns inte riktigt hur det gick till i början av förra graviditeten.



Oh jag är så glad!








Daniel är så underbar mot mig.
Vår lilla familj.




Ska iväg och jobba ikväll.
Jag får tänka på att inte vara i närheten av röntgenapparaterna på jobb!
Är tråkväder ute, när det är det känns det ganska mysigt att jobba faktiskt.
Ska även inom Skånetrafiken och köpa biljett till lördag.
Då far jag ju iväg till Norge.
Ska bli skönt med en relax-minisemester hos syrran.
Nu blir det ingen festkväll på lördag ialla fall :)




Jag har "kvinnovärk" lite titt som tätt.
Det låter bättre med kvinnovärk. :)



Nu ska jag tjaffsa med Bastian, han är en liten surfis idag.
=)




Hejdå!

Kommentarer
Postat av: carro

Ja Daniel berätta den glada nyheten i helgen. Lycka till.

2009-10-12 @ 06:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0