Knasiga jag.





Vi snackade lite inatt jag och Daniel, och jag kände plötsligt mig osäker
på ifall det verkligen var så att jag är gravid!
Panik!
Tänk om jag inte är det, om testen, båda testen, visade fel.
Och så jag har berättat det för så många.
Grubbel grubbel...
Så jag cyklade ner och köpte ett test till.
Jag är gravid, väldigt gravid. Strimman som ska visas dök upp ganska fort.
Jag blev väldigt lättad och glad kan jag säga!
=)

Har hört att det är fler än jag som reagerat så.
Lättande att höra må jag säga, hehe.



Steg upp lite tidigare idag för att plugga till religionsprovet jag hade för en stund sedan.
Det gick faktiskt bättre än förväntat.

Jag får nog gå och lägga mig och sova ett tag
eftersom jag ska jobba inatt.
Det ska faktiskt bli ganska mysigt, att jobba natt.
Man slipper all den stress som är på dagtid.
Röngenundersökningar, EKG-tagningar och all annan stress.
Visst finnsdet att göra på natten, men det är ej detsamma.

Min söta lille buffel till katt går här och svajar
framför datorn och vill kela.
Så nu tar jag honom under armen och kryper in under täcket!



Bye

Kommentarer
Postat av: Maria - I hjärtat av Landskrona <3

e riktigt glad för er skull :)

2009-10-15 @ 17:50:45
URL: http://marialatina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0