Kanelisar






Blev så sugen på att baka kanelsnäckor. Så det står på jäsning.
Middag och dammsugning är avklarat så nu är det slapp!
Ja jag ska förstås svettas en halvtmme på steppmaskinen och lite annan träning.
Känns inte lönt att köpa ett gymkort nu...
Jag kan lia väl träna himma & ude!
=)




Bastian tyckte att det bara var flickor som skriker, inte pojkar.







Var uppe innan tuppen idag för att åka till Lund & köra.
Var där 7.30 alleredan. Kallt som bara den är det speciellt på
morgonkvisten. Galet.

Jag har en kanonbra körlärare.
Han sätter mig bara mitt ute bland alla bilar & säger åt mig att köra.
Skitroligt är det. Imorgon ska jag kanske köra från körskolan till övningsplatsen.
Stora korsningen nära sjukhuset ju! Haha. Jaja de andra ser att det är en körskolebil.
Inte långt kvar till Januari inte.



Vet inte varför det är så men så fot man känner att drastiska förändringar
ska ske med allt överflöd på kroppen,
ja då blir man så oerhört sugen på att baka & laga annorlunda maträtter.
Lite skumt är det allt. :)



Sko-shopping imorgon efter körlektionen i Lund.
Me like!





Åter till The kitchen.
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0