Kan inte vara sämre ju





Jay tyckte jag uppdaterar dåligt så jag kan inte vara sämre än henne då förstås...
www.jayinnorway.blogg.se





Daniel har en förmåga att somna i början/mitten av fimlerna vi ser på kvällarna.
Igår var det likså.
Jag blev lite sur och sa då att du somnar alltid! Roligt....
En halvtimme efter somnade jag Haha.
Jag tyckte det var ganska roligt.








Då ska man jobba inatt. Även imorgonnatt.
Blev lite störningar i sömnen men det ska funka ändå. :)
Om man är människa på söndag återstår att se.
=)








Jag får väl gå och göra mig iordning och hämta Bastian på dagis.
Sen ska vi till Daniels mamma och äta middag. Bastian ska sova där inatt också.
Jag saknar honom redan min lille fis. Hans gosiga kramar.
=)




Vilket skumt väder det är idag. Jag gillar när det regnar men det är när man inte behöver sätta foten utanför dörren. Desto värre idag då med andra ord.

Nu ska jag sätta på radion och lyssna på Bandit 106,1 tror jag det.
Kanonbra!




Är sugen på att baka...






Haj me di

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0