Hem och kramas!



Sitter och väntar på att taxin som ska ta mig till den stora röda bussen ska komma.
5 1/2 timmees bussresa framför mig. Hoppas jag klara somna en liten stund denna resan.
Och inte mår lika illa som jag gör nu...
=)

Man får gnälla litta!



Igår var vi nere och åt på Jenifers jobb... igen...
Men det blev bara salladsbuffe för min del.
Efter det gick vi till en kinamatrestaurang och satt ute med plädar
med varm choklad. Så myspys...
När vi kom hem såg vi en jättebra Wallander film.
And fell asleep...



Har köpt mig två jättefina tunikor här uppe och en liten present till Bastian.
Det är det första han kommer säga när jag står i dörröppningen.
=)



Det var riktigt trevligt att åka in till Fredrikstad.
Vi åt på en restaurang nere vid vattnet och bara gick runt och tittade.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag bara undrar om din blogg också är seg idag? kramar

2009-10-20 @ 22:52:41
Postat av: Sabbi

haha ja dom är skitroliga! älskar bävern hah :D jag visste inte att du hade blogg :D där ser man, då får man läsa lite här med ju :D:D

2009-10-23 @ 14:41:41
URL: http://sabbi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0