Längtar till tomten kommer





Var på väg ifrån skolan innan och det stod ett gäng killar i närheten,
först busvisslade de och visst är det alltid kul att veta någon tycker man ser bra ut :)
Men sen blev de helt tosiga för fasen.
Kom hit här ska jag visa dig ett & annat,
jag ska .... med dig tills... Ja jäkla idioter.
Jag räckte finger och gick fortare haha.
Det var inte roligt längre då...
Ashole.



Bastian har en kompis över och de leker så fint,
fram tills nu.
Det var värsta racet in på toaletten, båda skulle minsann kissa samtidigt.
Då detta inte gick blev Bastian rasande och kastade sig och lite sånt trevligt
som hör vardagen till. Typ...
Haha barn är roliga minsann.



Nästa helg far jag iväg till Sarpsborg till systra min.
Det ska bli riktigt mysigt.
Skönt att komma iväg lite själv.
Kommer jag tycka första natten, sen blir saknaden stark som sist.
=)
Men det är nyttigt att få sakna varandra.

Jag har inte direkt många vänner i lilla Svalöv som jag kan besöka
lite som jag själv känner för.
Då får jag unna mig en helg där uppe minsann!
=)







Den jäkla hoppborgen ligger kasserad inför sopphuset.
Katterna tyckte det passade sig med lite rivmärken.
Den var alldeles platt igår.
Nu har mamma varit framme och plockat upp
massa borgar och grejor istället.


Jag är faktiskt stolt över mig själv, kom jag på häromdagen!
Studerar, jobbar, håller på med körkortet samt har en familj att ta hand om.
Jag tycker faktiskt jag är duktig.
Men ibland käns det viktigt att få stöttning...
Det måste jag minsann säga till mig själv oftare.
Det är bra mycket enklare att säga det motsatta!
Idag & imorgon är jag ledig, and it`s soo lovely. Jobbar söndag.
Köra måndag.



När jag hämtade Bastian på dagis tidigare idag berättade personalen
att Bastian hade varit tårögd & sagt att han längtade efter mamma.
Hur gulligt är inte det! Jag blev alldeles tårögd när jag hörde det!


Kanske skulle man börja på ännu en ny uppgift i Samh. B
Jobbigt det lät.




Över and Ut





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0