Bebis





När hösten närmar sig händer något skumt med mig.
Jag vill fixa och förändra en massa, till det positiva dock.
Allt känns så mysigt. Pyssla med Bastian, dona här hemma, förändra mitt utseende på något vis.
Jag älskar den känslan. Myskänslan.
Jag älskar att kunna känna mig lycklig och glad.
Jag vill bara krama om livet :)
Just nu är jag extra lycklig.
Systra min har redan varit snabb & försökt avslöja både här och på Facebook.
Men jag ska berätta en sak!
- Mamma har bebis under magen.
( Så sa Bastian det till Daniel igårkväll)
=)

Eftersom man skriver om så mycket annat på bloggen kunde jag med skriva detta.
Var lite skeptisk först men men.
Jag är så himla glad.
Jag  och Bastian skuttade runt i köket som tosingar igår och kramades.
Bastian sa godmorgon magen när han väckte mig.
=)




Jag älskar min underbara familj!



Kommentarer
Postat av: Eva

Åh va kul! Stort grattis till er. kram

2009-10-10 @ 11:21:10
Postat av: Elisabet

2009-10-10 @ 15:59:22
URL: http://mizzbetty.blogg.se/
Postat av: bettan

GRATTIS!!!!!!!!!!

nu har jag nät i

la är där för tillfället.

2009-10-10 @ 16:03:40
URL: http://mizzbetty.blogg.se/
Postat av: therese

grattis gumman:)... jag kände de på mig att du var gravid eller var på väga till de när du sa du skulle kolla efter combi vagn hehe.. stort grattis till er där hemma.:) hur långt är du?? kram

2009-10-11 @ 00:33:23
URL: http://ellydanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0