Är väldans tired idag!













Den var rätt rolig faktiskt, eller så är det bara att jag är seg i batteriet idag.
Har varit och kört imorse.
Gjorde bort mig, haha.
Han gav mig nycklarna och jag gick för att sätta mig i bilen.
Bara det att jag satte mig i förarsätet. Det skulle inte jag, där skulle han sitta. Haha.
- Jaså du börjar idag, sa han.
=)




Skulle skriva in mig på mödra idag men deras datasystem var nerlagt
så får snällt vänta tills imorgon.
Det hade varit roligt att ha samma som vi hade med Bastian.
Jag minns första gången vi fick höra hans hjärtslag.
Jag blev såå tårögd.
Myspys.



Om man skulle klä på sig något vettigare än mjukis och ta sig ner till skolan.




Det gick ju inte att köpa biljetter till Norge med just det bussbolag ska åker med.
Så jag får be min kära mamma boka till mig :)





Över and Ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0