Trelleborg

Vädret ser lite bättre ut än det var igår kväll. Men... det kan ändras snabbt. Hoppas vi inte får regn till julskyltningen bara. Tänkte vi kanske skulle ner en sväng i parken och mata ankorna. Nya kängor måste jag hitta till lilleman också, känner jag mig själv rätt hittar jag säkert mer än det :) Var inne på H&M igår och handlade för 600, när jag kom hem såg jag att jag i väskan hade en kupong. Handla för mer än 500 och få 100 kr rabatt. Typiskt mig. Störigt. Jag får väl dit igen då, bara för att. =)Nu har jag bara två personer kvar att handla julklappar till, men vet vad jag ska ha så det blir inga besvär med det. Snart är det jul, underbara jul! Nu hoppar jag in i duschen. Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0