Sura godisar

Jag har ätit alldeles för många av de syrliga godisbitarna känner jag på tungan. Känns nästan som alla smaklökar lämnat boet! Men attans gott är det, vill bara ha mer. Men.. det får vara bra nu. Idag kom Bastians kusiner med familj till Svalöv, det blev ner till ankorna och "Svalövslekplatsen" som Bastian kallar den. Blöta och fina blev det korv på "prellan" =) Jag är så sugen på något, men kan för allt i världen inte komma på vad! Lussekatter kanske. Oh så gott! Nu vill jag ha en liten utputande bebismage. En att vila händerna lite sådär obemärkt på. Underbart! När Bastian låg i magen sjöng jag ganska mycket, en truddelutt speciellt, När kråkorna klappar takten! Haha vad Daniel var/är trött på den! Undrar lite ifall man tänker på sådana saker denna gången som att sjunga tex, kanske mer blir att barnet får höra en mamma som tjatar på storebror att göra dittan & dattan! =) . Nä nu ska jag veckla ut mig i soffan. Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0