Smeergoostaorta






Fy för in i hundan vad jag egentligen inte alls känner mig motiverad inför detta
psykologiprovet. Konstig bedömning också må jag säga, man kan
bara få upp till VG på det... Märkligt...
Psykologi är intressant men... Ja det hade varit
bättre om jag fick... städa eller lägga mig raklång frmaför tv:n.
Känner mig oerhört trött och lat idag!
Städningen är bara helt enkelt befogad, inte inspirerande!
=)



Inget kanonväder idag inte,
tur man har litta hull på benen så man inte blåser iväg.





Såg denna bilden i förbifarten!
Jenifer & Buffy dricker "alkoholglögg". Förra julen var detta.
Fyllehund kan man verkligen säga om denna Buffy!
=)




Här luktar som ett kebabställe hemma ju!
Vitlöken sitter i sedan igår. Usch




Nu pyser jag.
Adios

Kommentarer
Postat av: Maria - I hjärtat av Landskrona <3

men vitlök luktar väl gott :P



jaa men jag va förbannad när jag skrev det så jag tänkte att jag skiter i hur de låter så jag skriver exakt vad jag tycker och tänker ^^

2009-11-04 @ 18:26:18
URL: http://marialatina.blogg.se/
Postat av: C

Icke luktar det gott nu ialla fall! :)

2009-11-04 @ 19:55:05
Postat av: jay

naw saknar min lilla Buffybebis :(

2009-11-11 @ 02:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0