Mitt i natta!

Jaha vad konstigt här ser ut då! Blogg.se håller kanske natt... Vaknade för en stund sen av att Bastian hade krupit ner vid mina ben och log och grät. Han har så ont i sin lilla mage den stackaren. Sitter och skakar så ont han har! Min bebbe... Och Daniel ligger med feber och är förvirrad inne i sovrummet. Känner mig lite halvtaskig själv också. Febrig och trång i halsen. Det lägger man dock lite åt sidan när mina grabbar är dåliga. Inget bra på tv till lilleman ju. Sätter jag på en film på datorn kommer denna dam somna, det går inte riktigt nu ju... Nu sitter man och nästan känner efter ifall det känns ovanligt i magen så man inte är magsjuk, men nä det är bara det vanliga :) Och det får vara där. Nu ska jag bygga lego i soffan med snutte. Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0