Mer snö tack!




Tänk om jag bara hade haft mitt körkort + bil nu.
Då hade jag varit på brummande väg till Ikea.
Ännu bättre... ifall Ikea hade varit så vänliga
och placerat ett mega varuhus här... i Svalöv.
Kanon.
Men.. det lär inte hända så länge inte grisar kan flyga.
Jag får väl helt enkelt skita i illamåendet
och åka in och fortsätta med körkortet.
Kanske det enklaste att göra.






Nu ska jag hämta min älskade son på dagis.
Jag har bara suttit här i en timme och väntat på att
klockan ska bli 14.
Så jag kan hämta honom.
Lektionen var inställd i skolan.


Har fått en uppgift i skolan att besöka en gudstjänst.
Okey... Är det bara söndagar det finns sådant, eller annars också?
Är lite halvkass på det där måste jag säga...



Nu kan jag pysa ner till dagis gott folk.









Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0