Mätt i magen!

Vi får väl se hur det ser ut med bilden jag la upp, som sagt är sidan litta skum nu! Gjorde flygande Jakob till middag och åt faktiskt mycket, gjorde även det igår. Det var längesedan jag åt bra känns det som, med illamåendet. Vilket faktiskt börjar ge med sig. Skööönt! Jag har målat vitt inne i sovrummet och ska upp med en sådan klisterdekor från ikea, en svart blomsterranka, liknande... Bastian och Daniel har klätt ut sig och busar som två tosingar här. :) Vi var ute och matade ankorna innan, jisses så kallt det var, och kallare blir det allt! Men det hör till, lite snö också =) Om en dryg månad ska vi... köpa... JULAGRAN!!! Hur kul är inte det då!?! Men det får bli lite mer tomteshopping med lillfisen tror jag. Vi får pynta ihop några fina också, hooka upp med Ida :) Nähäpp, nu ska jag in på H&M och shoppa loss lite. Inte fel. Jag har ett litet dilemma, ska jobba på lördag, men har inte barnvakt, hur ska detta gå? Jag får kuckilura vidare med detta... Adios

Kommentarer
Postat av: Maria - I hjärtat av Landskrona <3

jag kan gärna va barnvakt :D

2009-11-13 @ 16:22:17
URL: http://marialatina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0