Lille bebben i magen

. . Vilket sött litet knyte! (bild från google) . Imorgon ska jag bli stucken och tömd på blod. Usch vad nervös jag är. Okej, det är bara ett enkelt litet blodprov, men ändå. Usch. Magknip när jag vaknar är vad jag kommer få. Usch vad synd om mig. Vad tramsig jag är då! Händer lite andra saker med mig när lille bebben väl vill kika ut. Ja man är så löjlig... Vi ska även lyssna på bebbens hjärtljud imorgon. Jag minns när vi gjorde det med Bastian, mina ögon ville inte sluta rinna. Jag var så glad. Kändes så verkligt. Det däremot, det längtar jag tills imorgon. Jag får ge med mig lite, vi väntar med granen ett tag till. Den behövs faktiskt egentligen inte riktigt än. Onsdag blir massage för slanten, hur skönt är inte det? Det kan behövas på denna degbiten! Daniel & Bastian är inne och bygger lego, som vanligt. Det är verkligen väl investerade pengar det där! :) Till helgen blir det lussebullebak hos Bastians farmor med kusinerna. Roligt att ses allihopa. En annan rolig sak är att systeryster stannar ett par dagar längre över jul. Det gillar vi. Mer här mindre där, om jag får bestämma :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Glöm det!!!!!

2009-11-30 @ 18:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0