Lika som bär

Mina prinsar det där. Snart blir det en familjemedlem till, underbart. Tycker det är ganska roligt att i "bebisboken", där jämför de storleken på barnet i magen med olika frukter. Nu är jag i vecka 11. Förra veckan var bebisen stor som en jordgubbe och "bebiskojan" (livmodern) som en grapefrukt. Kärt! :) Barnets kön börjar färdigutvecklas nu, huvud & kropp är lika stort.... Humöret kan fortfarande svaja, vilket min kära sambo tror är en myt! Han tror det är för att när man är gravid ska kunna skylla på det. Jag tyckte inte det var roligt då kan jag säga haha. Nästa vecka ska jag till mödra och ta ettt venöst blodprov. Jag är såå nervös, får ont i magen av att tänka på det bara. Jag har inga som helst problem att själv ta blodprover på jobb, det tycker jag nästan är roligt. Tramsig är jag, någon fixidé jag fått för mig. Jag kunde tatta mig, ett par gånger... Ja, det ska ju göras.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Samma här med nålar på mej sj, men lätt på andra :)

Skall ni kolla vad de är för kön när de e dags?

2009-11-25 @ 10:33:56
URL: http://flickornadiab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0