Kallt och ruggigt




Vi har inte tagit vaccinet
eftersom vi inbte litar på dess biverkningar.
Men jag måste ärligt säga att jag är lite rädd för Bastians skull.
Om han skulle få det och blivit jättekass
hade jag blivit rent knäckt.
Usch det är svårt.
Samtidigt ska vi väl klara av det, kan jag tycka.
Jag föll lite för skrämselartiklarna på Aftonbladet,
där det nu stod att en en 3 årig pojke avlidit av det.
Ja usch det är svårt detta.
Det känns som det är allt som florerar just nu är
svininfluensan.
Man börjar tröttna en aning på det.
Men å andra sidan är det ju ett faktum, det är överallt.
Ah nu skiter jag i det lite!






Om en stund åker vi hem till lilla Svalöv igen.
Har varit mysigt att vara nere hos mamma, men saknar
Daniel ju! :)
Bastian väckte mig med en puss och sa,
Jag älskar dig mamma, och pappa också.
Jag ska hem till pappa nu va?
=)



Tråkigt väder ute idag.

Ska till skolan sen när jag kommer hem.




Packa och sådant roligt så vi hinner med bussen.



Tjohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0