Inskrivning på mödra

Vad har hänt här på blogg.se egentligen? Finns inga val för skrivning, därför texten blir såhär... Vi var på inskrivningen på mödra idag, hos samma barnmorska som sist. Jag har tydligen gått ner ytterligare ett kilo, fyra kg sammanlagt nu... Daniel hade lagt på mer smör på pastan häromdagen för jag skulle få mig mer fett tydligen haha! Så kärt av honom, ombytta roller. :) Alla är bättre här hemma nu, nu är lillsyrran dålig, krya på dig! Min uträkning via growingpeople.se beräknade förlossningen till den 17 Juni, barnmorskan fick det till den 16 Juni. Bastian var beräknad till 23 Juni, gick dock 17 dagar över så han föddes 10 Juli den lille rackaren. Det är ju tisdag, vilket innebär att denna dam kommer sitta parkerad framför tv:n från 20.00 till läggdags :) Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0