En favorit

Nu har jag minsann städat som en tosing här hemma. Klapp på axeln. ... ... Från det ena till det andra, jag har ju inte mått sådär prima senaste tiden, och körkortsförsöket har lagts på is. Men nu ska jag boka upp i nästa vecka igen tänkte jag. Passar bra att ta det efter jobb, eftersom det är i Lund bådadera. Jag VILL verkligen ha körkortet. Tex som idag, att komma iväg och storhandla. Då ska jag & Bastian åka in till Landskrona, handla, och sedan ska Daniels mamma få köra och hämta mig. Vilket är jättesnällt, men vill inte vara så beroende av andra. Jag vill ha mitt körkort. Och bil, vilket känns som... ja hur ska man ha råd? Men det löser väl sig... Nu ska jag piffa till mig lite innan vi ska åka. Ser lite knasig ut efter allt virrvarr :) Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0