Batman

"Vi" har bakat pepparkakor här hemma nu, jag & Bastian. Har gjorde väl sisådär fyra stycken och mamma fick skrapa ihop resten. Det kan vara lite utav ett test på hur pass bra temperament man har. Att få upp de där kladdiga kakorna på plåten. Ahh. Men... det gick bra faktiskt. =) Det blev lite Batman & hajar- pepparkakor dessutom. Ett pepparkakshus ska vi ge oss på lite längre fram, spännande och se hur det blir. Det är dock färdiga delar vilket jag antagligen kommer uppskatta just då. 18.15 söndagskväll sitter Bastian parkerad, då är det Pettson & Findus, efter det Madagaskar- pingvinerna. =) Det är poppis det. Nästa helg åker vi ner till Trbg och firar mammas födelsedag, på söndagen blir det julskyltning. Myspys. Jag skulle ville åka in till Tivoli och se deras skyltning någon gång. Det ska vara riktigt fint har jag hört. Julklapparna till Bastian och kusinerna är nästintill färdiga. Man lyckas alltid handla för väldans mycket mer än man först sagt :) Varje år... Men det är ju så roligt att ge saker, tycker ni inte? Att få är väl inte heller så värst tokigt =) Bastian ville ha en sak i skåpet innan och sa åt mig - Gör det bara! Lite paff blev jag allt, stöddiga lille fis! =) Nu ska jag gosa med lillen, han som ska bli storebror till sommaren. Lovely.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

De där med julklappas köp känner man igen :P Säger varje år att man skall handla lite varje månad MEN man står med allt i slutet o man kan ju inte låta bli att köpa MYCKET iheller :)

2009-11-25 @ 10:31:57
URL: http://flickornadiab.blogg.se/
Postat av: Fie

Mysigt med pepparkaksbak ;D

2009-11-26 @ 08:21:30
URL: http://jojjeboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0