Barn

Barn i all sin glans, men... barn med pyjamas är något av det sötaste som finns. Så gosigt & snuttigt. Visst är det? Och snart kommer jag inte bara ha en gosig pyjamasplutt, utan två stycken. Ohh gosigt! Från det ena till det andra... Julskyltningen var inte rolig det minsta. Vet inte varför man bygger upp sina förväntningar sådär. Nästa år blir det nog att fara över havet till Tivoli`s julmarknad. Det lär vara bra det. ... ... ... Jag saknar mitt långa hår. Jag vill inte ha kort hår mer nu. ... ... ... Vi var och handlade kinamat innan, det fanns ett stort akvarium inne med stora fiskar. På ett bord intill stod en "av-äten" tallrik. Bastian sa då, - Mamma, någon har ätit fiskarna där!!! Hehe. Han är för rolig. Nu gosar han med mormor i soffan, snart kallar bingen. Imorgon bär det av mot lille Svalöv, som blivit nästan alltför outhärdlig med all brottslighet... Ironi... Visst, några idioter som springer och rånar butiker. Men vi såg ett klipp på sydsvenskan eller vart det nu var. En svalövsbo som sa att hon knappt vågar gå ut längre. Kan inte hjälpa att jag tycker det är lite komiskt. Dagens jobbiga: En kompis, mitt på näsan. Varför liksom? Mitt i nyllet så alla ser det! Graviditetens alla under... =) Bye

Kommentarer
Postat av: Maria - I hjärtat av Landskrona <3

hehe sa senast idag att de finns inget sötare än barn i pyjamas , man vill bara krama ihjäl dom :)



2009-11-29 @ 23:49:10
URL: http://marialatina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0