"Amandabebis" / Bastian




Jäkla!
Hela inlägget jag skrev försvann.






Bland annat denna hylla köpte jag igår.
Tung som tusan var den!


Allt man äter kommer ju upp igen!
Så himla tråkigt.
Är inte så van vid att försöka tvinga i mig mat/dryck.
Det glider ner utan att jag märker det ibland
känns det som.
=)




Gjorde en liten uträkning på nätet
om när beräknad födsel väntas vara.
17 Juni, & jag är nu i vecka 8+4.
Enligt denna kalkylator då.
Men det stämmer ganska bra med mina beräkningar.
Ska bara se vad barnmorskan på mödra säger.
Det blev ju tyvärr uppskjutit till nästa vecka.




Imorgon kommer Sjörövar Mange och Katti pirat
till Folkets hus här i Svalöv.
Spännande att se hur det kommer vara!
Roligt att det anordnas saker i vår lilla håla.




Nu ska jag bädda ner mig och se slutet på Poseidon



Adios

Kommentarer
Postat av: therese

tror de e en liten kicka du har där inne i magen:) med elly spydde ja o mådde illa som fan.. tvärtom om med danny visst mådde illa ngn gång men aldrig spya... krya på kram

2009-11-07 @ 09:39:19
URL: http://ellydanny.blogg.se/
Postat av: sabbi

ja det kommer bli väldigt kul :D tack så mycket :D

2009-11-07 @ 13:30:23
URL: http://sabbi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0