Vad ska du välja?



7 Juni är det val.
Vad i hela friden ska man rösta på?
Att rösta på piratpartiet känns kanske inte så klokt då de inte är så värst engagerade i klimat/jobb frågorna.
Jag vet absolut inte vad jag ska rösta.
Kan ju vara lämpligt att ha någon bra nere i Bryssel. Kan man tycka...
Men det blir väl en moderat.
Ha!


Nu öser det ner igen. Och jag bloggar igen.
Det är faktiskt jätteroligt att blogga, vissa kan tycka man lämnar ut sig alldeles för mycket.
Jag tycker nog man avgör själv vad man tycker.
Man behöver kanske inte skriva om konflikter i hemmet osv.
För sådant har inte vi i vårt hem. Vi är helt perfekta.
Hehe, nä vi är som de flesta  =)

Bastian vill inte sova. Han ligger här i soffan och vrider på sig.


So long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0