Tattoo




Ska ner och sola nu med Daniel, sen ska det beställas tattoo =)
Blir nog Bastians namn på insidan av överarmen, om jag vågar förstås...
Det gör nog ganska ont där.


Har varit och skrivit prov idag och det gick jättebra.
Bättre än förväntat. Som vanligt...
Kan vara så att jag har lite för små förväntningar på mig själv. Hmm!


Vet ni vad som är riktigt illa?
När man får frågan om man har bebis i magen. och man INTE har det.
A wake up call perhaps.
Nu är det bannemig hårdbränning....
Hehe jag får väl skratta åt det lite, för att inte ta åt mig=)

Skiter i att det regnar idag, ska ut på en långrunda ikväll minsann.
Prov imrogon igen.


Får väl ruffsa ihop håret litta om man ska ut i "civilisationen"


Bye








Kommentarer
Postat av: Jay

Du ser fan inte gravid ut så ta inte åt dig av det din fis! Menar det!! Ringer imorgon hehe

2009-05-05 @ 23:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0