Mors dag...



Snart på hemväg till mina små smultron :)
Och inget konstverk a la Bastians golv har jag att spektera...

Att vara ifrån Lilla familjen med stor L såhär,
det är lite skönt om man får säga så, den första stunden,
men sen...
Det är så skönt att ändå få sakna mina grabbar.
Mina fina grabbar. Så jag ska hem och pussas snart =)


Vi hade såå roligt igår, och vilket kanonväder.
Såg lite halvkrassligt ut till en början.

Framme i Sazznits tog vi buss ner till stan och påbörjade en jäkla promenix ner mot småbåtshamnen.
Jag har ALDRIG sett på maken till knasig trappa.
Ojämna, vrickiga och ofantligt lååång var den.
Och eftersom vi hittade massa billiga viner i en affär, fick såklart dessa hänga med ner för denna dumma trappa!
Det var inte det roligaste under dagen om jag säger så... :)

Men väl nere i hamnen, var det faktiskt värt min kämpiga kamp!
Gud så fint det var, underbart med alla mysiga uteserveringar nere vid havet och ja allt där var så fint!

Vi tog en liten fika i gräset. Och tror vi satte oss på ett bo med väldans skumma insekter.
Men det så mysigt där.
Skulle nästan haft badkläder, vattnet var i medelhavsklass hehe, nästan.

Båtresan dit var väldigt gungig och lilla Christina gungade åt andra hållet och mådde kass!
Fy för med sjösjuka.

Hemresan var betydligt bättre, men ach så bra mycket tyngre... Undra varför...

Där var två killar med vars två ölkärror, på vardera kärra hade de typ 20 flak!
För eget bruk... Eller? Haha...

Jag hade jättetrevligt igår.


Idag är det Mors dag minsann.

Blev inte att jag mötte pappa. Får väl ses senare...

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0