Lördag




Molnigt och soligt idag, molnen får mer än gärna försvinna för mig del.

Har nästan gjort färdigt mitt specialarbete om äggstockscancer nu här på morgonen.
Gäller att passa på när lilleman vill stiga upp med tuppen.

Ska ut och mata ankorna och upp i Svalövs "jätteskog" och busa med Bastian

Var hos läkaren igår med huvudet.
Hon sa det antagligen var en rejäl spänningshuvudvärk, & jag fick remiss till sjukgymnast.
Tror jag bara behöver lära mig lite avslappningmetoder,
jag har märkt att jag går och spänner mig mycket i axlar & nacke.
Inte konstigt kanske med mycket snurr i hjärnkontoret...


Imorgon fyller jag år, wihoo!


Om man skulle snygga till sig lite då så jag inte skrämmer iväg ankorna


Bye

Kommentarer
Postat av: therese

Grattis på födelsedagen chriss hoppas du får en bra dag där ute i bondhålan svalöv höhö:).. kram

2009-05-10 @ 08:41:46
URL: http://ellydanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0