Happy B-day 2 me!



Happy birthday tooo me!

Usch vad mätt jag, skulle inte ätit den sista mackan.
Sitter här och pausar lite i städandet,
vet inte ifall någon dyker upp...

Jag vill baka kanelbullar men då får jag gå och köpa alla ingredienser.
Vill ni veta något äckligt?
När jag skulle använda mjöl en dag fanns där massa äckliga små baggar där i mjölpåsen!
Fy faaan.
Så skafferiet är inte så fullt nu. Usch ryser fortfarande.
Men nu är det inte kvar som tur är.


Vi såg en utav de sämsta "skräckisarna" igårkväll.
Haha jisses vad den var kass, Fingerprints hetter den.


Bye

Kommentarer
Postat av: Elisabet

GRATTIS !!!!

2009-05-10 @ 11:57:11
URL: http://mizzbetty.blogg.se/
Postat av: Magnus J

Grattis önskar vi i Rydebäck

2009-05-11 @ 10:07:48
Postat av: therese

grattis på födelsedagen:)usch ja fy fan såna har vi med haft äckliga kryp är de fanemaj:( kommer ni imorgon? kramiz

2009-05-11 @ 13:44:13
URL: http://ellydanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0