Friday night



Nu ska jag måla en kruka till imorgon, får la se hur resultatet blir.

Sen blir det lite "Christinatime" =)
Det du...


Fy för. Jag ska aldrig mer drick energidryck.
Drack två stycken, var både väldigt trött och törstig innan provet.
Efter det satt jag som en uggla med uppspärrade ögon på lektionen.
Tror inte min lärare haft någon elev så intresserad utav terrorbalans och EMU.
Det minsann...
Men ialla fall så var det väldigt obehagligt.


Bastian ligger ännu och bläddrar i sin Peter Pan bok i sängen hör jag.
Den ständiga kampen mot att somna...

Han var så ivrig att komma i säng för imorgon skulle han rita teckning till sin kusin,
med Spiderman.


Eksemen ser lite bättre ut, tack & lov.
Men jag ropar inte hej än...


Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0