Det var denna helgen...



Tuffingen åker karusell.


Då var ännu en helg i bagaget. En rolig helg.
Igår sov vi över hos farmor Rose-Marie.
Bastian hade så himla skoj med halva truppen av kusinerna, Nelly & Lucas.
Daniel såg allt lite chockad ut när det stod tre knattar och väckte honom, med gosedjur. =)
De kommer så bra överens och har så kul ihop.

Imorgon blir det recention av mitt arbete om Äggstockscancer. Tycker jag har fått ihop det pretty good må jag säga:)


Grattis systeryster till nya lägenheten!


Bye

Kommentarer
Postat av: JayJay

Thank u my dear! :P Har knappt pengar på mobilen men jag ringer efter jag har fyllt på den imorgon dude!

2009-05-25 @ 00:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0