Daniel




Idag är det min & Daniels 4 års dag.
Älskar dig!


Ingenting gott till frukost hemma ju.
Dagens i-landsproblem...


Jag & Bastian såg ett roligt program på barnkanalen nyss, Pluk & hans bärgningsbil
Roligt med lite annat än det vanliga de visar.


Igårkväll gick John Q på tv. Den är bara så bra.
En liten pojke som behöver en hjärttransplantation, men har dessvärre ingen försäkring.
Pappan (Denzel Washington) gör allt för sin son...
Det är svårt att hålla tårarna tillbaka minsann.


Underligt väder idag. Det vill sig inte riktigt.

Hade lite halvtaskigt morogonhumör här innan, då det börjar med att jag spiller te över bordet.
Men nu känns det som en helt underbar dag.
Vet inte varför jag är så glad, men behöver man vet det?





Bye


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis!

2009-05-16 @ 09:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0