Busruset



Idag är det busrus med alla dagisbarn.
Gick inte upp och tittade eftersom Bastian kanske hade velat följa med hem istället,
men min farmor hade varit uppe och tittat på dem.
Han hade haft jätteskoj sa hon,
efter ruset bjöds det på korv med bröd och - hör och häpna, Godisregn...
Vad roligt för dem.

Ska snart ge mig iväg för att hämta Bastian sen åka till Landskrona.
Ska luska ut vad vi ska köpa till Bastians kusin som ska ha lite kalas på lördag.
Läkarbesök, sen blir det grillning hon Bastians kompisar Elly & Danny.

Måste ta tag i mitt körkort nu.
Har ju skrivit in mig och sådär, men tyvärr inte börjat köra ännu.

Nu är Daniel uppe och tattar sig.
Den kommer bli supersnygg.
Hehe han har svassat runt här som ett barn på julafton.


Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0