Uppdaterat




Tar en liten paus i målandet nu. Skööönt.
Nu har jag inte mycket kvar. Är snart färdig med fondväggen.
Svart, vit och röda liggandes ränder i olika storlekar blev det. Det blev jättefint, eller rättare sagt, det kommer bli jättefint när det blir färdigt. Oh vad roligt det är...
Hallen är färdig, vardagsrummet nästan, och sovrummet står näst på tur.
Gillar att ha projekt att pyssla med.

Ett annat projekt är att få ner systeryster:)


Gud vilken träningsvärk jag har i käkarna.
Jag gör en konstig min när jag anstränger mig (ser lite roligt ut har jag hört)


Då var det barnloppis till helgen. Kul.
Och nästa helg är det tjejkväll hos Diana. Alltid kul med nytt folk.


Ett nytt försök att bli lite trimmad inför sommaren.
Ska börja springa var och varannan dag nu, från och med imorgon.
Idag är jag alldeles för slut i batteriet.


Jag är sugen på sushi...
Jag vill träffa min mamma
Jag vill att min systeryster kommer ner
Jag vill bli färdig med måleriet...


Nu blir det lite facebook snokeri och sen måla igen.


Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0