Sista provet denna veckan...

Hade matteprovet igår. Gick inte så bra som jag ville. Usch hatar matte.
Ska ha sista provet denna vecka idag. Men det kommer gå bättre ialla fall.

Igår kom Daniel hem med ett par jättefina guldörhängen till mig =) Vad glad jag blev.
Vi var ute med Bastian och matade ankorna nere i parken, så mysigt det var i det fina vädret.
Ser ut att vara fint idag med. Tänk som humöret kan ändras pga av vädret. Vårkänslor!



Ska fixa lite med mitt arbete om Darwin och fossilenergi i helgen.


Var på skattkammarön häromdagen med Bastian, Layal och Linea. Man var ju rent slut när man kom hem, det är inte bara barn som kan busa minsann.
Höll på att vika mig dubbel av skratt när Layal skulle "posa" inne i ett lektorn och hela väggen rasade haha.
'

Snart kommer min lillasyster ner. Oj vet inte när jag sa lillasyster sist, brukar bli syrran bara.
Och nästa helg är det svalövs berömda barnloppis:)
Finns jättefina saker där. Självklart finns det skit också, men det behöver man ju inte köpa då.
Var lite skeptisk i början men när jag såg vad det fanns så ändrade jag mig. Knappt använda grejor ju.


Tänkte jag skulle plugga nu, ta tvätten, lämna lilleman på dagis sen skriva prov.

Blir väl lite myskväll idag. Alltid uppskattat!

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0