Min nya blogg

       
Tröttnade på min nogg och bytade till denna blogg. Känns som ett klokt val hitintills.
Har varit otroligt klumpig idag, rent allmänt.
Jag lagade nyss middag och skvätte stekmargarin på armen. Fy för in i helskotta vad det gjorde ont. Svider ju som satan. Aj aj...

Trivs jättebra med att plugga på Komvux nu faktiskt.
Har hittat två till utbildningar nu som ska sökas imorgon.
Hudterapeut och barnskötare. Har behörighet till de båda, nu får man bara hoppas att man blir antagen.
Vill nog helst plugga till hudterapeut.
Sjuksköterska verkar ligga lite längre fram i planeringen. Det är väldigt höga intagningspoäng.
Högskoleprovet ska man kanske ta och göra...



Undrar om man kan stryka på miniderm eller Idomin på mitt lilla brännsår? Vill gärna kyla ner det.

Ska snart sätta mig med provpluggandet.
Var lite halvnojig att Naturkunskap B bara handlade om det periodiska systemet och alla tråkiga benämningar.
Men nu har vi gått in på cellernas påbyggnad och funktioner. Skitkul.



Igår blev det lite skräckis. Älskar skräck.
Denna var extra bra eftersom den utspelade sig i dagtid, det var ljust.


Ska framkalla lite bilder över nätet nu. Det blev icke gjort tidigare.
Så himla smidigt är det. Jag gillar det.


Bye











Kommentarer
Postat av: Elisabet

snygg blogg du har...=)

kram elisabet

2009-03-17 @ 11:54:41
URL: http://mizzbetty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0