Trelleborg



Mysigt hade vi igår. Vad glad jag är att inte jag festade till det igår och behövde vara bakis idag :)
Sov lite snett och vingt så lite huvudvärk vaknade jag med ändå...


Igår var jag och Bastian ute och gick med ena Timmy, han ställde sig mot ett träd och kissade vilket Bastian tyckte såg trevligt ut. Och gjorde då detsamma. =)
Trodde det var enbart för hunden gjorde så, men blåsan var nog ganska full.
Han är så rolig.


Hade en otäck dröm inatt,
jag skulle hämta Bastian på dagis, men han vart inte där. Något hade kidnappat honom, till Sydamerika!
Usch, jag var så ledsen när jag vaknade.
Det är hemskt när man drömmer sånt.
Jag fick en godmorgon puss & det hjälpte :)

Midsommarmat till frukost.


Saknar min lilla Daniel


Bye (Nu ska vi iväg och mata ankor)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0